We hebben onze identiteit vernieuwd
om eigentijds maar altijd herkenbaar te zijn
Restyling van ons logo, vernieuwing van de website en marketingmiddelen
2020 is voor Etipack in veel opzichten het jaar van verandering. Om ons nog beter te kunnen voorstellen, hebben we besloten een project op te starten om ons handelsmerk, logo en communicatiemiddelen die onze eerste 40 jaar van ons leven hebben gekenmerkt, te vernieuwen, zonder de waarden te veranderen en de herkenbaarheid te waarborgen.
De familie breidt uit, potentieel groeit, maar kernwaarden veranderen niet
Het re-styling project weerspiegelt onze wens om ons niet los te maken van de fundamentele waarden die ons pad in de loop der jaren hebben geleid en tegelijkertijd het enthousiasme om met een dynamische en innovatieve geest nieuwe uitdagingen aan te gaan. We willen een bedrijf blijven met het vermogen om oplossingen met een hoog technologisch gehalte te ontwerpen en implementeren combineert met de aandacht en zorg voor onze klanten, typisch voor een familiebedrijf.
Niet zomaar producten, we stellen mensen centraal
Innovatie komt voort uit het denken en werken van mensen. Innovatie is vooral voor mensen.
Ethiek betekent geven om mensen.
Aandacht voor de klant betekent zorgen voor mensen.
Maatwerkoplossingen bouwen betekent luisteren naar en geven om mensen.
Om deze reden hebben we onze slogan in “Labeling, coding, caring” bijgewerkt om mensen weer centraal te stellen in de Etipack-communicatie en om niet alleen de aandacht te vestigen op het product, maar ook op het belang van de “Human Factor”.
Dit zijn de richtlijnen die we ook hebben gevolgd bij het ontwerp van de nieuwe communicatiecampagne die tot doel heeft deze voortdurende dialoog en onderlinge verbinding tussen de twee zielen van het bedrijf te vertellen. Om het volledig weer te geven, kunnen er geen betere getuigenissen zijn dan degenen die het elke dag beleven en echt kunnen zeggen “We are Etipack”.
Vind ons ook op social media